måndag 20 maj 2013

Vinnare & ett erbjudande till er läsare



Nu är vinnaren av ett härligt presentkort hos Matilde & Co utsedd och vi säger stort grattis till Elisabeth som lämnade följande bidrag; Mitt val är kuddar från Chhatwal & Jonsson till min grå soffa i vardagsrummet. Att kombinera flera olika kuddar i olika mönster med samma färgtoner kommer att bli perfekt!

Matilde & Cos motivering lyder: En framgång till ett harmoniskt och hemtrevligt vardagsrum är massor av kuddar i soffan :) Chhatwal & Jonssons kuddar är handtryckta och varje kudde unik. Mycket vackert att kombinera mönster i samma färgskala. Vi önskar Elisabeth lycka till och varmt välkommen till Matilde & Co.

Eftersom alla bidrag var så väldigt bra så önskar vi ge er alla chansen att hitta er favorit i butiken. Matilde & Co ger 15% rabatt t o m söndag 26 maj. Använd koden: Itsahouse15 (ange koden i kassan). Rabatten gäller lagervaror.

Tack för era bidrag och varmt välkomna 
önskar Sofia på Matilde & Co

5 kommentarer:

  1. Hej
    Jag fann vägen in till denna blogg idag. Och jag blev så imponerad av erat jobb med huset att jag blev tvungen att blogga lite om det. Så jag snodde några bilder och har länkat till er och hoppas nu att det känns ok för er. Tack för inspirationen. Jag kommer snart tillbaka och läser o njuter här igen!
    Mvh Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny, va roligt att du gillar det vi gör!!! Du är varmt välkommen hit till bloggen!

      Radera
  2. Jättestort tack! Jag är verkligen överlycklig att få vinna dessa kuddar
    Inte ofta man har den turen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag blir glad av att göra andra glada - win win! Njut av snyggkuddarna nu!

      Radera
  3. Grattis Elisabeth!
    Och tack för rabatten Karolina och Mathilde & Co

    SvaraRadera

Annonser: