tisdag 28 juli 2009

Norge och reportage!






Ni är flera som undrat om vi aldrig tar semester och det gör vi faktiskt ibland! Vi är precis hemkomna efter ett par underbara dagar i Norge. Vi fick en impuls och tog husbilen via Trollstigen till fantastiska Geirangerfjorden! Där stannade vi i tre dagar, hyrde båt, fiskade, åt gott och bara njöt av livet! Jag kan verkligen rekommendera ett besök till Fjordnorge om ni inte redan varit där! 

Så nu har vi laddat batterierna igen och tur är väl det för på måndag kommer lokaltidningen hit och ska göra reportage!!! Känns oerhört nervöst, roligt, spännande, men framförallt overkligt! Ett reportage om lilla oss!!! Men med reportaget bokat kommer också prestationsångesten som ett brev på posten...  Det är så mycket jag vill hinna men med sambon på jobbet och en 1-åring till hjälp måste jag försöka övertala mig själv att det jag hinner det hinner jag resten får vara! Men det är lättare sagt än gjort...

8 kommentarer:

  1. Fina bilder!

    Vilken förändring på huset!!!!!Helt makalös, jag är djupt imponerad!!! Ser fram emot slutresultatet :)


    Kram/Nicky

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni blir intervjuade. Med tanke på förändringen i huset är det dock inte så konstigt :D

    Lycka till och länka gärna till inslaget om det blir en webbartikel.

    Ha det bäst

    /Marit

    SvaraRadera
  3. Men vilka helt fantastiska bilder från vackra Norge.

    Tack för att jag/vi fick se. :) Hoppas bara ingen glömmer att klicka på bilderna, för då missar de nåt.

    Lycka till nästa vecka och ha det gott!

    SvaraRadera
  4. God reklame for mine hjemtrakter - takker!!
    Lykke til med intervju!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder! Får man inte svindel där uppe??
    Förstår att lokaltidningen skall komma till Er. Det ni har gjort med det huset är ju något i hästeväg. "Från koja till slott" är inte ens i närheten, det är bättre än det.
    Kramizar Carina

    SvaraRadera
  6. Förstår att du blir stressad! Det är ju fullt upp med en liten 1-åring ändå! Vi hade lokaltidningen hos oss när jag var höggravid i vintras och det var inte heller helt "bekvämt" om man säger så...

    Reportaget blir säkert suveränt fint så duktiga som ni är. Så slappna av... damm och dylikt syns ändå inte på bilder!

    Kram P.

    Kram P.

    SvaraRadera
  7. Hej tjejen, tack för du kikade in hos mig (trots att det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, funderar på återuppta den snart :-)) Kul med reportage, du behöver absolut inte ha prestationsångest, är såååå imponerad över allt ni hunnit gjort med huset, följer det med spänning och det blir såååå fint :-) Lycka till, kramar Anna

    SvaraRadera
  8. vilken lokaltidning? och när kommer repotaget ut? :)

    SvaraRadera

Annonser: