lördag 3 januari 2009

Isa Form

Att välja färg på min Kitchen Aid var betydligt svårare än jag trodde. Ett angenämt i-landsproblem men likafullt ett problem. Nu står det iaf mellan vit, antracitgrå och pearl metallic, jag återkommer när jag har fattat ett beslut.  
Än är det länge kvar tills lilla Ts rum ska påbörjas men då ska jag beställa en sån här söt tavla från Isa Form. För er som inte upptäckt duktiga illustratören Isabelle Norman så kan jag rekommendera ett besök på  Isa Form, det finns mängder av motiv att välja mellan som skräddarsys med din text. Tvättstugan däremot är inte så långt borta och där skulle motivet "klädlinan" gärna få flytta in. 
Just nu pysslar vi som bäst med övre hallen, där det ska dras el, reglas, balkas av, sättas & målas tak, tilläggsisoleras, gipsas och väggen till min efterlängtade walk-in-closet ska byggas. Bilder kommer!

3 kommentarer:

  1. Jamen visst är dom underbara hennes illustrationer! Men, beslutsångesten infinner sig lika snabbt som man kom in på hennes sida. Det är så mycket man vill ha!

    Inga hemska bilder från nyår, jag lovar!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också Isas tavlor! Min yngsta dotter har en läcker doptavla i sitt rum. Just detta motivet måste vara ganska nytt för jag känner inte igen det. Jättefint!

    //Charlotta.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Tack för kommentaren. Jag har tänkt på det men vet inte ännu. Tyvärr är det för sent att läsa igenom arbetet, lämnade in det i fredags och har gjort en del ändringar och känner mig rätt nöjd om jag ska vara ärlig, har examinationenen på fredag så får väl höra vad min handledare säger. Hur känns livet och allt för dig?

    kram

    SvaraRadera

Annonser: