lördag 13 december 2008

Smakråd


Min kära sambo har ju byggt mitt drömkök åt oss med Kvänums kök Broby som förebild (bilder på originalet finns under etiketten 'Kök') och det blev helt underbart! Till ett sådant kök är det bara skålhandtag som gäller och nu skulle jag gärna vilja ha lite smakråd. De här två från Nacka Byggnadsvård har vi fastat för. Vilket tycker ni är snyggast? Har ni något annat tips får ni mer än gärna dela med er!
Alt 1 = övre bilden     Alt 2 = undre bilden     Alt 3 = annat

10 kommentarer:

  1. Jag gillar nr 2 :-)

    SvaraRadera
  2. tycker ni ská satsa på dom på den nedre bilden ...ser rejälare ut

    SvaraRadera
  3. Tycker bäst om de på nr:2 =0)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Håller med ovanstående - de undre såg rejälare och snyggare ut.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Jag tycker dom är superfina allihop!
    Själv har vi liknande handtag fast från... håll i dig nu.... BILTEMA!!
    Vi höll på att leta ihjäl oss efter knoppar och beslag när vi gjorde om vårt kök och jag hade helt snöat in på tenn, vilken visade sig vara helt omöjligt att hitta. Men på Biltema hittade jag både knoppar och liknande handtag som du är ute efter i något som såg ut som antikt tenn.
    Det är jättefina tycker jag och det bästa av allt..
    Då kostade 6 st. 49:-!!!

    hoppas att ni hittar det ni söker och SÅ himla fint det kommer att bli i ert hus!!!

    vilken resa ni har framför er....

    Vi har också ett gammalt hus. (som var riktigt nergånget när vi tog över)och på ett sätt är det lite bra. Då får man det ju som man själv vill ha det! ja, eller som i vårt fall, som man har RÅD med :-)

    Det ska bli kul att följa eran "resa"

    Kram och trevlig advent!

    Flisan

    SvaraRadera
  6. Alt 2 föll jag för :-)

    SvaraRadera
  7. hej jag gillade nr 2 bäst också...och när vi byggde om köket köpte vi våra på biltema precis som Lilla Flisan, de är snarlika de du visar fast mattare i metallen så snygga tycker jag fortfarande=)låter som om Flis och vi har likadana handtag...Kram från Annica.

    SvaraRadera
  8. Jag håller med de övriga och tycker att alt 2 är snyggast!

    SvaraRadera
  9. If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
    Personalized Signature:金陵热线棋牌游戏中心,名城苏州游戏中心,云南信息港游戏,彭城视窗棋牌游戏中心,江苏互联星空棋牌游戏中心,广西休闲游戏中心,安徽棋牌游戏中心

    SvaraRadera
  10. Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
    Rope,Twine

    SvaraRadera

Annonser: